fredag den 25. januar 2013

Træning 25 januar 2013

Morgen
Fysisk: kl. 09.15, 9 km (Varighedsløb)
Generelt: Løb en rolig morgentur i Skejby og Risskov, det blev til 9 km i snit 4.18 m/km. Benene er helt på toppen, dog er kroppen ikke helt flyvene i de her dage - har døjet lidt med mave kramper og ondt mavsen, så det er lidt træls.... det forhindre mig dog ikke i at løbe :-) Ok morgen pas
Aften
Fysisk: kl. 19.50, 21 km (inkl tempo)
Generelt: Løb en medium langtur her til aften på bånd inden jeg skulle på natarbejde, det samlede snit for turen blev 3.49 m/km, jeg løb med 15 kmt hele vejen.... pånær 2 x 3000 meter tempo ryk som blev løbet med 18 kmt. Disse var indlagt fra 12 - 15 km og igen fra 16 - 19 km. Var igen rigtig godt løbende hvis man ser bort fra mavekramperne som kommer i ny og næ. Samlet en ganske god dag hvor der er røget 30 km på kontoen.... indtil videre er jeg på 151 km så mon ikke, jeg nok skal nærme mig de 200 inden ugen slutter søndag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar