torsdag den 24. januar 2013

Træning 24. januar 2013

Morgen
Fysisk: kl. 05.45, 8 km (varighedsløb)
Generelt: Kørte tidligt til Horsens for at n¨å at træne en kort tur på bånd inden jeg skulle møde. det blev i alt til 8 km i snit 4.08 m/km. Var ikke specielt godt løbende - men har heller ikke sovet specielt godt i nat og har nok kun fået 5 timers søvn, hvor jeg er vågnet en del gange. positivt var det at benene havde det fint - var bare uoplagt og træt.
Aften
Fysisk: Kl. 22.30, 18 km (varighedsløb)
Generelt: Løb en aftentur da jeg kom hjem til Århus, efter den værste 15 timers vagt i umådelig lang tid, vagten var fin - men har været helt smadret hele dagen efter en lorte nattesøvn. har følte mig lidt halvsløj som om jeg skulle til at være syg.... men så alligevel ikke helt. tror bare kroppen er banket i bund efter en hård start på ugen og underskud på søvn. Fik dog kæmpet mig igennem 18 km i snit 4.16 m/km. benene havde det igen fint - men var som i morges uoplagt. Håber en god lang nattesøvn nu her, kan ændre lidt på min friskhed så jeg kan få lidt tempo på i morgen. Alt i alt en skod trænings dag - men fin fin mængde på 26 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar