torsdag den 17. januar 2013

Træning 17. januar 2013

Middag
Fysisk: kl. 11.30, 12 km (restitution)
Generelt: Havde egentlig sat vækkeuret til kl. 09 for at komme ud og løbe dagens første tur, så jeg kunne nå at restituere til aftens 1900 træning. Men var vist kommet til at slå uret fra i mine drømme, så vågnede først kl. 11.... UPS - Ikke helt optimalt når jeg som udgangspunkt skal have minimum 6 timers hvile imellem mine trænings pas. Men afsted skulle jeg, så holdte bevist tempoet nede selvom jeg faktisk var ganske frisk..... Løb en tur ned omkring Egå engsø i et helt fantastisk frost vejr og med solen kiggende frem i ny og næ. Turen blev løbet i 4.22 m/km.
Aften
Fysisk: Kl. 17.30, 21 km (intervaller)
Generelt: Programmet for dagens 1900 ML træning hed lang opvarmning efterfulgt af 7+10+7+4 minutters intervaller med 2 minutters jog imellem. Vi løb ud til Risskov hvor vi løb intervallerne frem og tilbage ved den permenente og ud mod bellevue, Perfekt sted til interval træning!!!! forsøgte fra start af at gå med Steffen Dalsgaard og havde som mål at følge ham selvom det nok lige var optimistisk nok - men at jeg havde den målsætning hjalp mig med at presse mig selv lidt mere end jeg måske ellers ville have gjordt. det lykkedes mig ca. at følge ham 2/3 del af de første 3 intervaller hvorefter jeg måtte slippe ham, og på den sidste holdte jeg hans ryg hele vejen. fedt fedt trænings pas, hvor mit snit på de 8-9 km tempo var ca 3.15 m/km. Formen er bare rigtig rigtig god i øjeblikket - jeg skal dog hele tiden huske at lytte til kroppen så jeg ikke går hen og bliver skadet.... vil virkelig være ærgeligt at ramme ind i sådan noget, nu når vi snart kommer ind i en periode med rigtig mange løb jeg gerne vil gøre det godt i.
I alt har dagen budt på 33 km med masser af tempo til aften.... FED FED dag i godt og hurtigt selskab her til aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar