tirsdag den 22. januar 2013

Træning 22. januar 2013

Morgen
Fysisk: Kl. 05.30, 13 km (varighedsløb)
Generelt: Var overhovedet ikke færdig restitueret, havde kun sovet 4,5 time i nat pga sen aften træning og tidlig morgen ditto. Men kom dog nogenlunde igennem de 13 km.... var dog lidt spændt og øm i ballen/hoften som jeg har været tidligere.
Aften
Fysisk: kl. 20.00, 20 km (VO2 max intervaller)
Generelt: Skulle have været til 1900 ML træning, men var forberedt på at jeg nok ikke kom det, da jeg dagen igennem på arbejde har gået og været total balleret og lidt spændt i mit højre ben. Så besluttede jeg ville have godt af en lang eftermiddagslur. Da jeg vågnede kl 19.00 efter knad 4 timers søvn, havde  jeg det meget meget bedre og benene var friske igen. Så jeg kørte ned i centeret hvor jeg løb dagens andet pas. Det blev til 10 km opvarmning i 4.08 tempo. Hvorefter jeg løb 5 x 1000 meter med 20 kmt, 2 minutters pause og 0 % hældning. Afsluttede med 5 km afjog i 4.08 m/km. Aftenens pas var super super godt og i alt har dagens budt på 33 km :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar