fredag den 18. januar 2013

Træning 18 januar 2013

Formiddag
Fysisk: kl. 11.00, 18 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas bød på en tur omkring egå engsø igennem Risskov og retur til Skejby. Havde de tungeste ben ever... og valgte derfor at lade hver med at kigge på uret før jeg kom hjem.... og til min store overraskelse viste snittet 4.06 m/km.... hmmm... bestemt ikke lige hvad jeg havde forventet da tempoet nærmere føltes som 4.30. Tempo og mængde mæssigt en rigtig god træning - men det føltes ikke specielt godt, var squ træt efter i går :-)
Aften
Fysisk: kl. 18.30, 13 km (Varighedsløb)
Generelt: dagens andet pas blev løbet på bånd efter at jeg havde tilbragt eftermiddagen med at lege hygge onkel sammen med 2 af mine niecer. Aften turen blev logget i snit 4.08 m/km. de kommende 2 dage kommer til at byde på lidt lavere mængde - satser på 14 - 15 km roligt med 1900 ML i morgen, og så ellers en seriøs tempo tur til første runde af Dupont løbene på søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar