onsdag den 23. januar 2013

Træning 23. januar 2013

Formiddag
Fysisk: Kl. 09.45, 21 km (Restitution)
Generelt: Føj det var koldt og føj jeg var træt i benene.... lysten var derfor i bund og det var faktisk lidt en indre kamp for ikke at korte turen af undervejs flere gange. Men jeg kom igennem i snit 4.29 m/km. Var som sagt ikke specielt godt løbende og det lave tempo skyldes nok at jeg overhovedet intet gjord for at holde tempoet oppe.
Aften
Fysisk: kl. 16.30, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Der skulle åbenbart ikke mere end 5 timer til at gøre benene klar  igen - for modsat i formiddags var jeg "flyvene" her til aften, følte mig let løbende og endte med at få 10 km i bogen i snit 4.02 m/km. God aften træning og mængde mæssigt rigtig god dag og start på ugen - er indtil videre på 95 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar