mandag den 7. januar 2013

Træning 7. januar 2012


Morgen
Fysisk: kl. 07.00, 12 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas blev løbet på bånd nede i fængslet - de 12 km blev futtet i snit 4.08 m/km. Træningen gik helt af helvede til... Efter 4km var jeg fuldstændig tappet for krafter og uden energi, så måtte tage en kort pause hvor jeg lige drak lidt vand og spiste en bolle jeg havde til at ligge i min taske. Dette hjalp og jeg kom derefter nogenlunde igennem resten af passet. At jeg gik kold bevidner bare at det ikke er optimalt at løbe på dette tidspunkt og specielt ikke når man  har haft nattevagt og har været vågen i noget der minder om 24 timer. Satser dog på at dette var en engangs oplevelse da jeg ellers synes det plejer at gå udemærket hvis bare jeg husker at få noget let at spise i løbet af natten samet en masse vand.
Aften
Fysisk: kl. 20.15, 18 km (Varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev ligeledes løbet på bånd, da jeg kørte ned i fængslet for at træne inden jeg skulel møde på nattevagt igen. Det blev i alt til 18 km i snit 3.58 m/km de sidste 8 km blev løbet i let progressivt tempo stigende fra 14,5 - 17,5 kmt. Ganske udemærket aftens pas og god mængde mæssigt start på ugen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar