tirsdag den 29. januar 2013

Træning 29. januar 2013

Fysisk: kl. 17.30, 23 km (inkl. VO2 max intervaller)
Generelt: Dagens træning med 1900 havde lang opvarmning plus 5x4 minutters intervaller med 1 minuts pause på programmet. Tror det blev til den længst "opvarmning" i min 1900 karriere ever!!!! hele 12 km i snit 4.08 m/km. Vi sluttede opvarmningen ude ved den permenente i Risskov, hvor vi så skulle løbe intervallerne frem og tilbage på den flade asfaldt sti. Jeg løb interval serien sammen med Alexander og Coach Laust..... jeg trak på de første 3 styk, hvorefter jeg begyndte at blive en smugle ristet - herefter tog snakke-løbe-monsteret Laust over.... imponerende at han har overskud til at løbe, råbe og opmuntre når man ligger og hamre afsted i 3.10 tempo. Det blev i alt til 23 km i dag inkl. 6,2 km i snit 3.12 m/km, Alt i alt et pisse godt trænings pas i dag, hvor jeg følte mig rigtig godt løbende - og efter hensigten er jeg sikker på min maksimale iltoptagelse har rykket sig i positiv retning i dag, for var dælmer forpustet og færdig efter sidste interval :-)

2 kommentarer:

  1. Passede godt jeg bare skulle følge..
    Så længe jeg hvert fald kunne!
    Tak for en fed hård træning :), var bare ved og gå i krampe hjemad.

    SvarSlet
  2. Selvtak... det var pisse godt i dag... også i dag!!! at du var ved at få krampe viser vel bare, at man ofre sig til det maksimale, Så GODT LØBET!!!! glæder mig faneme til VT på søndag....

    SvarSlet