lørdag den 5. januar 2013

Træning 5 januar 2013

Morgen
Fysisk: kl. 09.30, 12 km (let progressivt tempo)
Generelt: Løb en morgentur ude hos mine forældre - ville egentlig bare have løbet en gang almindelig varighedsløb, men da jeg først var kommet igang følte jeg mig rigtig godt løbende. Så endte med at få en gang let progressivt tempo i bogen med adskilligge kilometer i omkring 3.30 - 3.45 m/m tempo. SUPER MORGENPAS
Aften
Fysisk: kl. 18.15, 9 km (Bakkespurter)
Generelt: Efter at have været til fødselsdag hele dagen hos min søster og proppet mig med mega lækkert mad - var jeg ikke specielt klar på at skulle ud og løbe her til aften. men det gik ok da jeg først kom afsted. opvarmede omkring 6 km - hvorefter jeg løb 8 x 30 sekunders bakkespurter/stilløb. afsluttede med en lille smugle afjog. Generelt en rigtig godt trænings dag.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar