søndag den 4. oktober 2015

Skagen halvmarathon

Fysisk: Kl. 11.00, 21 km (tempo)
Generelt: Fuldstændig tosset valgte jeg her 6 dage efter Berlin marathon at stille op til
Skagen halvmarathon, da jeg havde fået et startnummer af en fra RUNAAR i Århus. min kæreste og jeg har haft besøg hele weekenden af nogle gode venner som ligeledes skulle til skagen og løbe. Så tog chancen og ville blot deltage for hyggens skyld - med fokus på IKKE at blive skadet i benene. Benene har dog haft det forrygende godt og har kunnet løbe uden problemer siden Berlin.... så da løbet blev skudt i gang fulgt jeg blot med de forreste, hvilket var i et tempo på omkring 3.35 - 3.40 m/km, hvilet passede mig ganske ok.... prøvede senere hen at presse citronen lidt, men når jeg nærmede mig mit MP fra i søndags sagde lårene fra da de små krampede lidt. Så jeg endte med at holde et tempo lige omkring de 3.35 - 3.40 hele vejen, hvilket i dagens anledning rakte til en første plads i tiden 1.15.46.... Alt i alt en rigtig hyggeligt dag i Skagen med gode venner og et mere end godkendt resultat, havde ikke i min vildeste fantasi troet at jeg skulle løbe et halv hurtigt halvmarathon så kort tid efter et marathon :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar