onsdag den 14. oktober 2015

Træning 14. oktober 2015

Middag
Fysisk: Kl. 12.00, 15 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas blev løbet hjemme i Trige, hvor jeg havde overnattet hos de gamle. Turen bragte mig via Ølsted, Lisbjerg og Elev. Var generelt rigtig godt og letløbende da jeg først lige kom i gang. Foden havde det ok og bedre end de seneste par dage. de 15 km blev snittet i 4.11 m/km
Aften
Fysisk: Kl. 20.20, 15 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet på båndet nede i fængslet inden at jeg skulle møde på natjobs. var igen rigtig godt løbende og mærkede ikke noget til foden. De 15 km blev snittet stille og roligt i tempo 4.28. For første gang siden Berlin marathon en trænings dag med masser af kilometer.... en dag som nok kommer til at ligne min vinter grundtræning rigtig rigtig meget :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar