fredag den 30. oktober 2015

Træning 30. oktober 2015

Morgen
Fysisk: Kl. 07.30, 9 km (varighedsløb)
Generelt: Løb hertil morgen en kort rolig tur fra Strandby ind omkring Elling og retur. Løb de første par kiloemeter sammen med drengene på vejen til skole, herefter resten alene. var ganske ok løbende.
Aften
Fysisk: kl 17.00, 11 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet "hjemme" i Aarhus, hvor jeg havde lege aftale med min bedste Mikkel A :-) inden vi skulle et smut i bio med nogle andre venner, havde vi en lille løbe date som bød på en lille times hygge tur i det nordlige Aarhus. Var ganske ok løbende og nød i den grad det dejlige vejr, selskabet og ikke mindst de vante omgivelser i Skejby og omegn. Blev på denne tur mindet lidt om, hvor meget jeg egentlig savner trænings selskab på mine rolige ture efter, at jeg er flyttet til Strandby... og i særdeleshed mine Mikkel/klaus ture :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar