fredag den 16. september 2011

Træning 16. September 2011

Fysisk: kl. 22.30, 10 km (Rolig mængdetræning)
Generelt: Blev løbet efter arbejde og på bånd, "luntede" 10 km stille og roligt med 14 kmt. Dette var absolut sidste tur inden det går løs om under 2 døgn i Odense. Glæder mig som en sindsyg til at skal ud og give den gas...
Det bliver sku spændende, at se hvad formen kan præsterer, håber alt flasker sig og de mange trænings kilometer i år (3.550 km) bærer frugt. Forberedelsen har i hvert fald været perfekt - og jeg har nok ikke kunnet have gjordt så meget anderledes, så håber virkelig jeg kan få knækket endnu en 10'er grænse og få en tid under de 2.40.... men nu må vi se søndag.
Vejret tegner til at blive ganske fornuftigt, formen er god, vægten er på 73 kg hvilket næsten er perfekt, og jeg har arrangeret moralsk opbakning på cykler og i morgen står den på Carboloading to the maximum...... så det skal sku nok gå :-) Ses søndag i Odense!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Tillykke med PR'en, Klaus! Vanvittig flot! Håber det blev fejret med en kold øl igår :)
    Jeg glæder mig ihvertfald til at læse din løbsberetning!

    Maia.

    SvarSlet
  2. Hej Maia.... Tusinde tak skal du have. jeg fik da en enkelt, var det blevet til flere var jeg vist gået i bræderne med det samme :-)men og ellers er det da blevet fejret med en fridag på sofaen i dag, hehe :-) Jamen beretningen er netop skrevet, håber du synes om den.... selvom den var lidt forsinket - men magtede ikke så meget igår aftes :-) er du ved at være klar til Berlin?

    SvarSlet
  3. Hey Maia. Tillykke med endnu et marathon til CV'et.... og tillykke med at du var tilstede da der blev sat ny WR ;-) hehe....

    Var det ikke bare mega mega fedt, og en endnu vildere og større oplevelse rent stemnings mæssigt i forhold til København? Jeg har lige været inde og lure dine tider i resultat listen, det var da lige en anelse langsommere end du spurgt om for et par uger siden (4.57 m/km), men tilgelgæld kan jeg se du har løbet rigtig stabilt og har løbet et rigtig fint og veldisponeret løb.... og du har garanteret haft en super fed oplevelse rent løbemæssigt - så mange tillykke med det. var det egentlig PR?

    SvarSlet