torsdag den 1. september 2011

Træning 1. September 2011

Fysisk: kl. 09.50, 30 km på dagen (Langtur inkl. marathon pace)
Generelt: Blev løbet fra morgenstunden på bånd, "opvarmede" 20 km med 14 kmt, hvorefter jeg satte over i marathon pace (16 kmt) og løb 8 km i dette tempo, inden jeg sluttede af med at afjogge 2 km.
Træningen gik rigtig fint og jeg havde ingen problemer med at holde tempoet. skulle kun have løbet 20 km i dag, men grundet den manglende langtur i søndags, valgt jeg at tage den idag, da jeg vurderede at 4 uger fra min seneste langtur (35 km) og frem til HCA var hvor for langtid. Dette var således også min sidste rigtig lange tur for denne gang..... nu har jeg kun Audi challenge og en masse kortere ture på programmet de næste 2½ uge..... satser på at jeg kan få fyret et par enkelt interval pas af, for lige at gi min iltoptagelse det sidste spark i vejret.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar