torsdag den 8. september 2011

Træning 8. September 2011

Fysisk: kl. 11.00, 13 km på dagen (Vo2 max intervaller)
Generelt: Blev løbet her til formiddag, da jeg skulle spille håndbold kamp her sidst på aftenen. Og selvfølgelig blev træningen løbet indendøre..... Håber seriøst ikke det bliver regn og blæst den 18. september i Odense for så har jeg sku et problem :-) eftersom jeg har undgået at træne i dette vejr i meget meget lang tid.
Opvarmede 5 km med stigende tempo, hvorefter jeg løb 6 x 1200 meter Vo2 max intervaller, alle blev løbet med 19,3 kmt. fin træning og dejligt at få overstået - det var sidste "hård" trænings pas for denne gang, resten af tiden frem til den 18. kommer til at bestå af roligt løb + marathon pace træning. Hvis jeg får for meget kriller i mavsen, napper jeg nok lidt stignings løb enten tirsdag eller onsdag i næste uge - ellers skal jeg vist bare se at blive frisk i bentøjet.... for kan alligevel ikke nå at gøre så meget ved formen mere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar