fredag den 2. september 2011

Træning 2. September 2011

Fysisk: kl. 22.30, 14 km på dagen (tærskel/Vo2max intervaller)
Generelt: Dagens pas blev løbet efter jeg havde tilbragt og fejret min fødselsdag på arbejde.... ikke just den bedste optakt, eftersom jeg har proppet mig med god aftensmad, kage, slik og flødeskumskager og alt muligt lækkert hele dagen - hehe :-) havde sku lidt kvalme da jeg fik fri kl. 22..... I følge programmet skulle jeg løbe intervaller, hvilket kroppen bestemt ikke følte sig klar til - men efter at have opvarmet 5 km gik det faktisk okay, jeg fik løbet lidt blandet intervaller, løb dem som følger og med et par minutters pause imellem:
5000 meter: opvarming
2000 meter: 17 kmt
1000 meter: 19 kmt
2000 meter: 17 kmt
1000 meter: 19 kmt
2000 meter: 17 kmt
1000 meter: afjog
Som sagt gik det okay da jeg først kom igang, imorgen står den på 5 km meget rolig jog inden jeg forhåbentlig fyre en super tid af på søndag til Audi Challenge ½ marathon her på hjemmebane i Århus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar