tirsdag den 6. september 2011

Træning 6. September 2011

Fysisk: kl. 15.00, 12 km på dagen (Marathon pace træning)
Generelt: Turen blev løbet indendør efter at være vågnet, jeg havde været på nattevagt, og skulle møde igen allerede kl. 17, så havde lidt små travlt i dag. men nåede heldigvis det hele og sidder i skrivende stund med røven godt og grundigt placeret i en kontorstol i spjældet :-) Træningen gik i dag ganske fornuftigt, jeg opvarmede 4 km, hvorefter jeg satte over i marathon pace og løb i dette tempo 8 km. De 8 km føltes ganske overkommelige og kroppen havde det fint - hvilket er rigtig positivt her 48 timer efter, at have banket en kanon halvmarathon tid af.....
Skulle meget gerne nå at løbe et enkelt Vo2 max pas (6 x 1200 meter) mere, inden næste søndag, har ikke rigtig besluttet mig for om jeg skal nap det i morgen eller torsdag, men mon ikke det bliver i morgen hvis benene er til det...... så har jeg nemlig en dag mere til restitution inden HCA.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar