torsdag den 19. februar 2015

Træning 16 - 18. februar 2015

Mandag morgen: Dagen efter Barcelona halv marathon løb jeg fra morgenstunden af en stille og rolig restitutions tur på 15 km i tempo 4.37 m/km. Havde teamet op med Claus Poulsen min klubkammerat fra 1900 som også var et smut i det spanske og løbe igår. Vi løb en stille og rolig tur langs strandpromonaden i Barcelona.... afsluttede min del af turen oppe i byen efter at jeg havde sat Claus af ved hans hotel. Benene var i øvrigt MEGET trætte.
Tirsdag morgen: Løb en tur som på mange måder mindede om igår, det blev til 18 km i 4.29 m/km. Benene var fortsat meget trætte efter søndagens konkurrence og en lang mandag på gå ben rundt i Barcelona. løb ligesom igår ud langs vandet i et intet mindre end et fantastisk vejr, hvor jeg løb rundt i shorts og tshirt :-)
Onsdag morgen: Sidste pas i denne omgang nede i sydens lune. Det blev lige som de foregående dage til en rolig tur. Løb 17 km hvor af første halvdel blev løbet på kryds og tværs i en park omkring Arch de triumf plus lidt på strand promonaden. Benene var fortsat trætte.
Onsdag aften: Hjemvendt til kolde og blæsende skejby blev der løbet en kort tur på 9 km i tempo 4.35 m/km. Benene var stadig ikke på toppen.... de har det fint men er dog trætte og tunge. Men alt andet vil også være mærkeligt efter 21 km fuld hammer i søndags. Iøvrigt vil der inden længe komme en update fra selve løbsdagen i Barcelona.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar