fredag den 6. februar 2015

Træning 6. februar 2015

Formiddag
Fysisk: Kl. 10.00, 25 km (interval)
Generelt: Dagens første pas blev løbet hertil formiddag umiddelbart efter jeg var kommet hjem til Aarhus efter en lang lang vagt hos de unge banditter. Efter en god lang opvarmning på 9 km løb jeg 10 km interval af henholdsvis 4x2000 meter + 2x1000 meter alle med 2 minutters pause. Løb på de første 4 intervaler med 3.09 m/km i snit inden jeg øgede farten på båndet til 3.00 på de sidste to styk. alt i alt var jeg formiddabel godt løbene - kroppen er squ ved at være trimmet og jeg begynder at føle mig klar til næste weekend i Barcelona hvor jeg som nævnt tidligere har fået start i elite feltet. Ikke hver dag at man bliver nævnt i sammenhæng med en kvindelig verdens rekordholder og en mandlig vinder af London marathon :-) http://running.es/carreras/cartel-de-lujo-en-la-edreams-mitja-marato-de-barcelona#.VNUCe2ctFdh
 
Aften
Fysisk: Kl. 17.00, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Løb hertil aften dagens andet pas hjemme i Skejby, skulle blot ud og have 10 kilometers penge i benene, tempoet var mere eller mindre ligegyldigt. Men var overraskene let og godt løbene og fik snittet de 10 km i 4.16 m/km.... hvilket må siges at være fint oven på sådan et formiddags pas.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar