søndag den 8. februar 2015

Træning 8. februar 2015

Fysisk: Kl. 08.45, 15 km (interval)
Generelt: Dagens eneste pas blev løbet hertil morgen nede i fængslet inden at jeg skulle på jobs. Efter 7 km progressiv opvarmning løb jeg 7x1000 meter med 2 minutters pause imellem, jeg holdte 3.00 tempo på dem alle. Jeg var ganske fornuftigt løbende og intervallerne gik uden problemer. Samlet set har ugen budt på 180 km inkl. 3 fart pas og en langtur..... føler mig virkelig i god form pt og føler at jeg bare kan løbe og løbe og løbe uden at få problemer med overbelastning eller noget - må virkelig have en god restitutions evne pt. Næste uge kommer til at stå i nedtrapningens tegn, så jeg kan være frisk til at hammer en god tid af i Barcelona på næste søndag, satser på hårdt interval pas tirsdag og et nemt et torsdag og ellers bare generelt nedsat mængde med "fri" på lørdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar