onsdag den 19. januar 2011

træning 19. Januar 2011

Fysisk: kl. 13.00, 25 km på dagen (Progressiv tempo udholdenhed 14 - 16 kmt)

Generelt: 3 dage - 75 km på løbebånd..... av av ben :-) Kan man andet end, at få kæmpe respekt for de få danske elite løbere som løber +200 km uge efter uge.... Det er faneme vildt!!!! Men ja det er som nok lige så vildt og uvirkeligt for en newbie at nogle løber +100 km ugentligt........ Det hele er sku nok bare et spørgsmål om tilvending og robusthed i bentøjet. Så indtil videre skruer jeg lige lidt ned for mængden resten af ugen og hvem ved??? måske er det slet ikke så usandsynligt at jeg selv nærmer mig i hvert fald +160 km inden for den nærmeste årrække. Men et er sikkert jeg skal nok nå de 120 km som planlagt i denne uge :-)

Dagens pas blev i øvrigt løbet med progressiv tempo startende med 14 kmt og støt stigende op til 16 kmt, som jeg holdte de sidste 5,5 km. Passet gik ganske fint, men kunne godt mærke de foregående dages træning - da der blev skruet op for tempoet de sidste 5 - 10 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar