torsdag den 27. januar 2011

Træning 27. Januar 2011

Fysisk: kl. 11.45, 10 km på dagen (Progressivt tempo)

Generelt: Dagens pas blev løbet på bånd med progressivt tempo, fra 14 kmt til 16 kmt. passet gik ganske fint - og det var dejligt, at få bare en lille smugle tempo på efter en lille uges tid uden.

Jeg har de sidste 2 dage holdt helt fri bortset fra håndbold træningen i går aftes. Jeg er kommet oven på efter at have ligget syg og forkølet, så det er dejligt nok - men er herefter blevet ramt af et mindre hold i nakken..... hvilekt ikke gør det nemt at løbe. De første 3 dage i denne uge har således kun budt på 6 km løb, hvilket har gjordt det helt umuligt, at nå op på en tilnærmelsesvis tilfredstillende mængde i denne uge. Så på bagrund af mit "helbred" har jeg besluttet, at denne uge skal stå i restitutionens tegn og derfor har jeg lagt træningsprogrammet på hylden for en stund, og løber udelukkende lystbetonet resten af ugen. hvorved jeg håber på at være helt på toppen og klar til at give den gas igen fra næste uge - hvor jeg så småt vil begynde at tage fat på den egentligt træning frem mod Hamborg marathon.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar