søndag den 10. juni 2012

10. juni Randers ½ marathon 2012

Fysisk: kl. 10.00, 21,1 km (Konkurrence/Træning)
Generelt: Dagens træning var henlagt til Randers ½ marathon og det gamle militær terræn.... terrænet var forholdsvis fladt men man løb meget af det på ujævne og halv bløde stier. havde besluttet inden at det blot skulle være en rigtig god gang træning og at jeg vil pace den i omkring 3.45 m/km... jeg ville altså ikke gå med hvis der var en hurtig løber tilstede... hvilket der absolut ikke var, jeg løb alene de sidste 20,5 km og kom ind i tiden 1.18.23, og jeg løb alle 3 omgange inden for en margin på 10 sek. så et rigtig godt og stabilt trænings løb i let tempo. Den sidste uge har været rigtig rigtig god og jeg har deltaget i adskillige motionsløb - løb fuld gas til nykredit halvmarathon sidste søndag og fik ny PR - torsdag vandt jeg Hinnerup løbet - lørdag Mørke løbet og nu altså i dag Randers ½ marathon. nu er det så også slut med alle de motions løb de næste par uger - da jeg i morgen rejse til Ukraine i et god uges tid - for at følge det danske landshold..... så jeg behøver vel ikke sige jeg var ekstra meget glad for gårsdagens sejv over Holland!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar