tirsdag den 19. juni 2012

Træning 19 juni 2012

Fysisk: kl. 19.00, 15 km (Varighedsløb)
Generelt: Back in DK.... efter en temmelig hård tur til Ukraine, som bestemt ikke har været god for formen - men regner med at et par uger med god træning og kost bestående af havregryn, kylling, Grov pasta og masser af grønt kan rette op på det. For det var bestemt hele oplevelsen værd at være der over.... fik i hvert fald endelig vinket drenge drømmen om, at opleve en slutrunde af på min to do liste :-) havde egentlig håbet at jeg kunne nå til træning med 1900 i dag, men kom først hjem kl meget sent i nat - så vågnede først kl. 16.30 i dag. så jeg nappede bare en tur for mig selv - det blev til 15 km i 4.07 tempo. de første 10 km i 3.58 m/km... herefter de sidste 5 som afjog. havde ikke rigtig fået indtaget noget ordentlig morgenmad efter jeg vågnede, så var virkelig træt og løb fuldstændig tør for energi til sidst. Men eller ok træning... og rart at være hjemme igen efter, at have syndet lidt på sundheden den sidste uges tid - som tilgengæld har været fuld af oplevelser.... både løbemæssigt men i høj grad også rejse mæssigt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar