tirsdag den 26. juni 2012

Træning 26 juni 2012

Fysisk: kl. 17.00, 13 m (Vo2 max intervaller)
Generelt: Fællestræningen med 1900, bød på en røvfuld Vo2 max intervaller. efter 3,5 km opvarmning løb jeg 5x1000 med små 2 min pause imellem, herudover nappede jeg tilslut en enkelt 600 meter, som harer for resten af en mindre gruppe som løb 6 x 800 meter. det fungerede rigtig fint at Nicolaj Jakobsen og jeg løb vores intervaller sammen med resten som løb 800 meter intervaller i samme tempo - så var der nemlig pace det meste af vejen, så det var fint :-) Intervallerne blev løbet rigtig stabilt med følgende tider 3.07 - 3.08 - 3.07 - 3.07 - 3.06, jeg var lidt presset på den sidste da de relative korte pause begyndte at kunne mærkes... tror kun jeg havde omkring 1.45 minuts pause, for at få det til at passe med de andre som løb kortere intervaller. Men generelt endnu et super træningspas... og 13 km på dagen. overvejer lidt at nap 2 x 2000 meter i mit 10 km pace på torsdag for lige at få lidt føling med det inden weekenden... men nu må vi se - det er jo en hård fin balance gang, for skulle jo også helst være helt frisk til løbet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar