fredag den 22. juni 2012

Træning 22. juni 2012

Fysisk: kl. 16.00, 20,5 km (varighedsløb)
Generelt: Havde besluttet at dagens træning skulle byde på en længere tur i ROLIGT tempo efter gårsdagens interval pas. hvis benene var iorden ville jeg meget gerne tættere på de 20 end 15 km.... Da jeg satte igang var benene ganske friske... Jeg havde ihvertfald virkelig svært ved at holde tempoet nede på omkring de 4.20 - 4.30 m/km som jeg havde planlagt - måtte dog hurtigt give op og bare lade benene tale, ser det ikke som noget problem at jeg løb dagens tur i et snit på 4.07 - så længe benene og kroppen sagde ok for det hele vejen, det må jo bare betyde at kroppen har haft godt af en lille uges "ferie" træning og at formen er ganske ok.... følte mig i hvert fald frisk hele vejen igennem dagens pas. I morgen skal jeg jobbe i 15 timer, så napper bare 7 - 10 km i Horsens når jeg har fri.... og i morgen SKAL jeg holde tempoet nede, da jeg skal være helt frisk til søndag aften, hvor jeg har intervaller på programmet. ellers er der vist ikke så meget andet at sige om weekendens program og dagens træning som bare gik godt og blev løbet i et dejligt lunt vejr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar