fredag den 1. juni 2012

Træning 1. juni 2012

Vægt: 73,5 kg
Fysisk: kl. 09.40, 11 km (varighedsløb inkl. lidt tempo og stigningsløb)
Generelt: Sidste pas overstået inden det går løs søndag til Aarhus city halvmarathon..... det bliver AWESOME!!!!!!! kæft jeg glæder mig..... :-) havde planlagt 3 km i halvmarathon tempo... hvilket viste sig at være total umuligt da det blæste voldsomt nede ved engsøen, så tempoet blev meget ustabilt og jeg kunne slet ikke ramme pacet ligesom jeg gjord til træning i tirsdags. efter 3 km opvarmning fik jeg dog logget 3 kilometer i 3.25 - 3.27 - 3.20 m/km... altså alt for hurtigt i forhold til mit halvmarathon tempo men jeg havde som sagt en  voldsom modvind på de første 800 meter hvorefter jeg fik vinden lige i siden hvilket gjord det total umuligt at ramme pacet. Men fuck det jeg fik 3 kilometer tempo som planlagt og det føltes ikke voldsomt hårdt - så benene har nok ikke taget skade af det :-) herefter afjoggede jeg 5 km hvori jeg indlagde 4 x 100 meter stigningsløb. Alt i alt en fin afsluttende træning i forhold til på søndag - nu håber og ber jeg bare til at temperaturen bliver den samme som i dag og at vinden blæser af H-til, ellers bliver det helt sikkert et møg løb.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar