lørdag den 23. juni 2012

Træning 23. juni 2012

Fysisk: kl. 22.00, 12 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens tur blev løbet efter arbejde nede i Horsens, da jeg skal overnatte her nede og på vagt igen i morgen. Ville bare jogge en lille tur på omkring 10 km, endte med at løbe knap 51 min og følelsen sagde omkring 4.15 - 4.20 m/km så altså ialt ca. 12 km på dagen. ligesom igår synes jeg, at jeg skulle kæmpe med at holde tempoet bare en lille smugle nede. jeg har i øjeblikket tendens til at løbe mit rolige varighedsløb omkring 4.00 - 4.10 tempo.... vil egentlig gerne løbe det en anelse langsommere for at skåne bentøjet mest muligt, så jeg er mere frisk til de vigtige træningspas. det lykkedes nogenlunde at holde det nede i dag, men ville egentlig gerne have løbet lidt langsommere for restitutionens skyld......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar