fredag den 8. juni 2012

7. juni Hinnerup løbet 2012

Fysisk: kl. 18.30, 14 km (4 km konkurrence)
Generelt: Dagens træning bød på et lille motions løb i Hinnerup, valgte at nappe den korte rute - da en af mine klub kammerater Ulrik Heitmann, som regl plejer at tage sig ganske sikkert af 1. pladsen på den lange... han har i hvert fald gjordt det de sidste mange år. så valgte bevist at tage den korte distance for i kke at komme tomhændet hjem :-) Han valgte så lige præcis i år ikke at deltage...
Jeg startede med at opvarme 5 km ved at løbe ruten igennem plus lidt ekstra inkl. lidt lette stigningsløb - da løbet blev skudt igang var det rimelig hurtigt sikkert at jeg ville vinde løbet - de sædvanlige jubeltosser som forsøgte at gå med måtte slippe allerede efter få hundrede meter, så jeg løb altså alene fra start til slut. tiden blev 13.07 (løbsrekord) svarende til 3.16 m/km i snit... er meget meget tilfreds med dette da ruten er ganske kuperet samt har rigtige mange 90 graders sving. Jeg var endvidere ramt af alvorlige tømmermænd efter jeg havde tilbragt min onsdag aften i selskab med Metallica.... så var faktisk selv overrasket over jeg kunne holde den fart. jeg afjgogede igen ved at løbe ruten igennem plus ldit ekstra, så fik altså i alt ca 14 km på dagen.... God træning og altid dejligt med en sejr i et motionsløb - jeg blev præmieret med 2 x jyskebank aktier/eller kontanter hvis jeg hellere vil det.... aktierne svare til en værdi på omkring små 350 kr, så dem vælger jeg nok at ta' istedet for :-) Ellers generelt en rigtig fin og hyggelig aften i Hinnerup, hvor jeg havde min mutti med som også skulle løbe.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar