søndag den 24. juni 2012

Træning 24. juni 2012

Fysisk: kl. 19.00, 16 km (Vo2 max intervaller)
Generelt: Da jeg fik fri fra arbejde kørte jeg direkte ud til Viby stadion hvor jeg havde besluttet at træne intervaller... det styrt regne hele vejen hjem fra Horsens så var ikke helt vildt tændt på at skulle ud og futte.... men fik dog klædt om på forsædet af min bil med noget besvær... nåede dog kun at komme ud af bilen i noget der minder om et minut. atletik banen var næsten druknet hvilket jeg også selv var meget meget tæt på - så hoppede ind i tørvejr og kørte ned i træningscenteret og de dejlige 25 grader..... det er vist faktisk første gang i noget der minder om 2-3 mdr at jeg træner indendør.
Efter at have opvarmet 3 km løb jeg 10 x 1100 meter (de første 100 meter blev brugt på at få båndet op i fart) alle intervallerne blev løbet med båndets maxs fart som er 19,3 kmt (3.07 m/km), havde 2 minutters pause imellem. Intervallerne føltes vanvittige lette.... i forhold til hvis jeg skulle have holdt samme tempo udendørs. vil tro belastningen ved dagens træning vel svare til hvis jeg havde løbet 10 x 1000 i 3.15 tempo udendørs. afjoggede tilslut 3 km..... Generelt et super interval pas selvom det blev løbet indendør.... satser på endnu en hård interval serie til 1900 træning på tirsdag, og så skulle jeg gerne være nogenlunde klar til en ok 10'er på lørdag til Funder ådal broløbet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar