mandag den 25. juni 2012

Træning 25. juni 2012

Fysisk: kl. 18.00, 17 km (varigheds løb)
Generelt: Løb dagens træning her sidst på dagen, efter at have nydt en halv fri dag (nattevagt) på at få massage og ordne have :-) skulle som jeg skrev igår bare have nogle rolige kilometer i benene i dag, så jeg kan være frisk til i morgen. Derfor spurgte jeg min ven Mikkel om vi ikke skulle nappe en tur sammen i dag, hvilket han takkede ja til.... det endte med at blive en fantastisk god og hyggelig tur - altid dejligt med lidt selskab i træningen!!! vi løb i alt omkring 11 kilometer sammen, herudover løb jeg 3 kilometer frem og tilbage ind til ham - så fik i alt 17 km på dagen i et snit på 4.22 m/km. løb lidt hurtigere på stykkerne, hvor jeg løb alene. Altså en rigtig god træning og nogle gode kilometer at sætte ugen igang på..... Føler benene er virkelig godt løbende i øjeblikket, mærkede intet til at jeg havde et halv hårdt interval pas igår - så det tegner godt for den nærmeste fremtid :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar