lørdag den 9. juni 2012

9. juni Mørkeløbet 2012

Fysisk: kl 12.00, 13 km (8 km let tempo)
Generelt: havde henlagt dagens træning til mørke byfest og mørke motionsløb..... skulle bare bruge det som en god gang tempo løb - da jeg havde været til 30 års fødselsdag hele natten :-) Det var et ganske lille løb, vel faktisk kun omkring 100 deltagere vil jeg tro. jeg vandt løbet temmelig sikkert, og med ca 4 min ned til nummer 2. jeg løb de første 4 km i ca 3.30 m/km hvorefter jeg satte tempoet ned og joggede den hjem. blev efterfølgende hyldet på scenen i øl-telte foran en flok motionsløbere/bonderøve.... hehe - det var sku meget sjovt! vandt en buket blomster, den obligatoriske sportstaske og så en mp4 afspiller... hvilket faktisk kommer meget belejligt idet min Ipod nano er gået i stykker. i alt blev det til 13 km på dagen.... i morgen tager jeg nok til randers marathon og jogger en halvmarathon i tur tempo, så må vi se om det er nok til at vinde - for skal i hvert fald  under ingen omstændigheder op og hammer igennem, så lader det være op til deltagelisten om jeg skal komme tomhændet hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar