torsdag den 31. maj 2012

Træning 31. maj 2012

Fysisk: kl. 22.30, 8 km (Varighedsløb)
Generelt: blev ligesom igår løbet efter en lang arbejdsdag, turen blev futtet i skejby og mollerup skov, det var lige på nippet til at blive for mørkt til at løbe i skoven - men det gik..... jeg blev dog skræmt fra vid og sans adskillige gange da der sprange harer og hjortet rundt over det hele og ud foran mig... en skøn natur oplevelse, men ikke særlig fedt at blive forskrækket når man kommer løbende. benene var klart i bedring i forhold til i går og var kun lettere ømme. turen blev futtet i ca 4.15 tempo som igår. Jeg har skrevet tidligere at jeg nok ville nappe 3 x 1000 meter fredag.... har revurderet planen lidt og løber 12 km i morgen formiddag med indlagte stigningsløb eller 3 km halvmarathon tempo, kommer lidt anpå dagsformen og benene hvad jeg gør. Det vigtigste er i hvert fald at jeg er helt frisk i benene søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar