onsdag den 2. maj 2012

Træning 2. maj 2012

Vægt: 74,7 kg
Fysisk: kl. 22.35, 10 km (Varighedsløb)
Generelt: Dagens pas blev løbet efter en 15 timers arbejds dag - var lige som i mandags øm og træt i benene, min restitutions evne er ikke helt vildt god på nuværende tidspunkt - desvær. Så bliver nødtil at være lidt forsigtig og specielt her på "mellemdagene". løb de første ca 7 km i omkring 4.20 m/km men måtte herefter sætte tempoet markant ned, da begge mine lægmuskler sagde tak for i dag - de begyndt at gøre lidt ondt. det hjalp dog da jeg lige stoppede op et kort øjeblik og strak lidt ud. besluttede at afjogge de sidste knap 3 km hjem, samt lave lidt kordinations og teknik øvelser på resten af turen. Satser stærkt på at være klar på noget kvali træning i morgen. Håber jeg når til fællestræning med 1900 i morgen eftermiddag - hvor jeg gerne vil løbe lidt interval af en eller anden art inde på stadion.....  kunne måske godt være hooked på et 3000-2000-1000 meter i henholdsvis 3.30 - 3.20 - 3.10 m/km. men nu må vi se i morgen... når jeg ikke til fællestræning løber jeg nok bare en medium lang tur. men nu må vi se i morgen hvad tiden og benene siger til det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar