onsdag den 16. maj 2012

Træning 16. maj 2012

Vægt: 74,7 kg
Fysisk: kl. 10.15, 16 km (rolig varighedsløb)
Generelt: Dagens træning bød på en mellem lang rolig tur i skejby og omegn, futtede en tur ned til Egå engsø og nappede den x 2 inden jeg returnerede. det blev i alt til 16 km i et snit på 4.29 m/km altså stille og rolig - men var også lidt træt efter gårsdagens træning samt at jeg løb uden at have fået morgenmad eller noget, så var lidt tømt for energi.... men ok træning påtrods. I nat rejser jeg til Krakow med vennerne da vi skal på forlænget "druk" weekend - futterne er dog pakket i kufferten og håber på et interval pas der nede i morgen eftermiddag, planlægger noget med 6 eller 7 x 1000 meter, hvis jeg altså kan finde et egnet sted :-) håber ligeledes på en kort jogge tur enten fredag eller lørdag - men nu må vi se om helbredet og programmet tillader dette..... ugens langtur skulle jeg gerne have søndag sidst på dagen når jeg er returneret til DK.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar