torsdag den 10. maj 2012

træning 10. maj 2012

Fysisk: kl. 18.30, 19 km (17 km Silkeborg løbet)
Generelt: Besluttede i eftermiddags at kører en tur til Silkeborg og deltage i et motions løb, istedet for at tage til træning og hamre en masse korte intervaller. vurdere selv at jeg vil have godt af nogle gode lange tempo ture, i forhold til at jeg forhåbentlig skal løbe en nogenlunde halvmarathon om 3 uger her i Århus. herudover er det jo altid hyggeligt at komme lidt rundt og deltage samt bakke op omkring de forskellige klubbers motions løb..... det er jo glimrende træning!!!!! 17 km ruten bestod af 3 forskellige runder hvor man alle gange skulle ind og runde stadion - snakkede inden løbet med en af de lokale som fortalte at 2. runde var den absolut hårdreste og mest bakkede - så besluttede at hvis jeg ikke lå til at vinde - vil jeg tage det lidt "rolig" på denne og så ellers skrue tempoet lidt op på de andre.... efter knap 3 kilometer måte jeg vinke farvel til første pladsen pg Peter Bech fra AGF atletik - tempoet var en anelse for højt for mit vedkommende ca. 3.30 m/km, jeg kunne nok godt have hængt på fremtil måske 9 - 10km mærket, men hvad kan det bruges til når ruten er 17 :-) så gad ikke engang forsøge at hænge på.... besluttede istedet at holde et stabilt tempo og sætte tempoet en anelse ned på midterste runde, hvilket gik ganske fint. endte med at komme i mål på 1.02.xx, altså i et snit på 3.40.... på en lidt krævende, let bakket og meget muderet rute. så altså en rigtig god gang træning, hvor jeg vandt min aldersklasse og blev samlet nummer 2, hvilket gav 2 løbe t-shirts og 2 drikke dunke!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar