mandag den 7. maj 2012

Træning 7. maj 2012

Vægt: 75,2 kg
Fysisk: kl. 14.30, 17,5 km (Progressivt tempo)
Generelt: Føler virkelig bentøjet og træningen er begyndt at fungere igen :-) havde egentlig forventet jeg skulle nøjes med 10 - 14 km roligt løb i dag oven på gårsdagens kvali træning. men benene og hovedet følte sig overraskende frisk og klar da jeg startede på dagens træning, så jeg endte med at løbe progressivt tempo løb på de første 9 km. kilometer tiderne blev logget som følgende: 4.15 - 4.00 - 3.54 - 3.52 - 3.45 - 3.42 - 3.36 - 3.35 - 3.31. Efterfølgede afjoggede jeg 8,5 km i 4.15 m/km. Et rigtig godt træningspas med rigtig god tempo på specielt sidste halvdel af det indledende tempo løb. på trods af en jævn vind omkring engsøen gik det egentlig overraskende nemt med pacet, hvilket kunne tyde på at formen er ved at genindfinde sig!!!! I morgen står den på fællestræning med 1900, er kroppen til det vil jeg gerne have nogle Vo2 max intervaller  i benene, og er den ikke klar nøjes jeg nok bare med en bette tur med folket som har været til Lillebælt ½ i lørdags.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar