mandag den 28. maj 2012

Træning 28. maj 2012

Fysisk: kl. 22.40, 14 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens pas blev løbet efter en lang lang arbejdsdag, har egentlig gået og følt mig halv træt og øm i stængerne det meste af dagen, så havde planlagt ca. 40 min rolig varigheds løb. men da jeg først kom igang var jeg overraskende frisk og letløbende, hvilket jeg ikke har været siden mine 2 hård trænings pas torsdag og fredag i sidste uge. Det ændrede dog ikke på jeg vil have endnu en rolig træning i benene, inden jeg napper kvalitet imorgen med 1900. Valgte dog at løbe lidt længere og lidt hurtigere end "rolig"... det blev i alt til 14 km med 4.14 m/km i snit. Fin og dejlig aftens træning - virkelig dejligt at få rørt sig lidt, efter en røvkedelige og rolig dag i fængslet, hvor benene stort set har været plantet i skrivbordsskuffen hele dagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar