fredag den 4. maj 2012

Træning 4. maj 2012

Vægt: 74,3 kg
Fysisk: kl 22.30, 12 km (Rolig varighedsløb)
Generelt: Dagens træning blev løbet efter en lang 15 timers vagt på job, skulle bare restiture på dagens tur efter gårsdagens hård og fede interval pas på Århus stadion. så aftenens tur var lyst betonet og havde derfor ikke bestemt mig for længden og tempoet inden jeg startede..... ville dog maxs løbe en time havde jeg bestemt mig for. Det endte med en ok rolig tur på 12 km i et snit på 4.27 m/km. benene var lidt trætte.... dog ikke lige så meget som de har været tidligere på ugen efter jeg har løbet kvalitræning, så det var bestemt positivt. Håber at få 15 - 17 km i bogen i morgentidlig..... igen i et roligt tur tempo... inden den står på lidt kvali igen søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar