mandag den 7. maj 2012

Træning 6. maj 2012

Vægt: 75,1 kg
Fysisk: kl. 10.00, 22,5 km (Fladbro løbet 10,4 km + varighedsløb)
Generelt: Havde ugen igennem overvejet at tage et smut til Randers søndag morgen til Fladbro løbet, men det hele afhæng lidt af hvordan "kroppen" havde det, da jeg lørdag skulle til bødekassefest med mit håndbold hold - hvilket endte med at blive en meget meget våd og usund omgang... traditionen tro bød dagen på rimelige mange øl, og lidt flere shots efterfulgt af en delikat omgang bixsemad :-) ikke just den bedste optakt til et løb, og da vækkeuret ringede kl. 07.20 - var jeg også lige ved at vende mig om for at sove videre, men efter uret havde snozzet et par gange fik jeg væltet mig selv ud af sengen, indtaget en lille potion havregryn (som var ved at komme op igen) og en helt masse vand, var jeg på vej til Randers. Havde overhovedet ingen forventninger til løbet udover det bare skulle fungere som en god gang træning... Løbet er ganske krævende (mange stigninger og nedløb) samt har nogle ret så interresant passeringer på nogle trapper og en enkelt "mærkelig" bro - så det er bestemt ikke en hurtig og rute.. hvilket mine kilometer tider også viste, der var alt lige fra 3.25 - 4.15 m/km.
Jeg startede med at opvarme et par kilometer og følte mig egentlig okay, da starten gik var der hurtig 3 løbere + en jubel tosse som fik et hul, her i blandt vinderen Simon Foss. da præmierne var væk fokuserede jeg udelukkende på at få et godt løb i rigtige dejlig opgivelser - løbet blev derfor en god tempo tur, efter et lidt hurtigt udlæg hvor en meget meget stejlbakke var ved at tage livet af mig..... længe leve bixemad, øl og fisker :-) der er i skrivende stund endnu ikke blevet uploadet en resultat liste på deres hjemmeside, hvilket jeg synes er meget kritisabel - men mit eget ur sagde 37.28 minutter, hvilket jeg er fint tilfreds med taget tømmermændende og den rimelig hård rute i betragtning. umiddelbart efter jeg var kommet i mål skiftede jeg sko og t-shirt og fortsatte træningen - her blev det til yderelig 10 km afjog/roligløb i et snit på 4.35. så alti alt 22,5 km på dagen, hvor af der var 10,4 km kvali tempo træning.....   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar