søndag den 13. maj 2012

Træning 13. maj 2012

Vægt: 74,9 kg
Fysisk: kl. 17.00, 25 km (Varighedsløb inkl. 11 let tempo)
Generelt: Så skulle jeg for første gang i et par måneder prøve kræfter med en trænings tur på +20 km..... i forhold til mine halvmarathon planer den 3 juni, finder jeg det relativt vigtigt at jeg i hvert fald når at få 2-3 langetur proppet ind i mit program for lige at få skubbet lidt til min udholdenhed, som jeg uden tvivl nok skal få brug for når det går løs i Århus' gader. en anden målsætning med dagens langtur var at komme på +100 km ugentligt, ligeledes for første gang i lang lang tid. Dagens træning forløb ganske glimrende og følte stort overskud efter et par halv rolige dage på kontoret.... de første 14 km blev løbet med et snit omkring 4.20, hvorefter jeg satte tempoet op og loggede de sidste 11 km i et snit på 3.53 m/km. Alt i alt en pisse god træning hvor jeg kom vidt omkring i Skejby, Risskov og området omkring havnen og Århus stadion.... hvor man i øvrigt på smukkeste vis kunne hører Brøndby support give den maxs gas, ikke bare lige udenfor stadion - men ganske vidt omkring i skovene og området der ude, det er jo smukt!!!! - og bemærkelsesværdigt at de kan formå at larme mere end 13000 Århusianske tilskurer som tilmed føre kampen temmelig stort :-( men ellers en pisse god træning i dag - og generelt har ugen budt på nogle gode lange tempo ture og i alt 102 km. i næste uge tager jeg et smut til Krakow med mine venenr så næste weekend vil utvivlsomt blive lidt på den lade side træningsmæssigt. men løbeskoene bliver i hvertfald pakket med - så må vi se om de kommer i brug en af dagene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar