onsdag den 23. maj 2012

Træning 23. maj 2012

Vægt: 74,3 kg
Fysisk: kl. 06.30, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens pas blev løbet inden jeg skulle på kursus og efterfølgende vagt, Valgte at løbe passet tidligt morgen istedet for når jeg kom hjem her til aften ved 23 tiden. Var bestemt ikke fuldt ud restitueret efter gårsdagens hård intervaller - så fut turen blev derefter... var træt, hvilket nok også skyldes tidspunktet og at jeg løb 10 min efter at være vågnet!!!!!!! de 10 km blev løbet med et snit på 4.31 m/km. har efterfølgende været lidt øm i mit venstre ben - dog ikke noget helt vildt.... men håber godt nok det er væk og at jeg er helt frisk til en interval serie igen i morgen med 1900, tror muligvis det bliver noget med nogle 1000 meter eller der omkring inde på stadion.... men nu må vi se i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar