torsdag den 24. maj 2012

Træning 24. maj 2012

Fysisk: kl. 17.00, 15 km (Vo2max intervaller)
Generelt: Efter 4 km opvarmning i ca 4.15 tempo sammen med hele gruppen, var vi 6-7 stykker som skulle løbe 4 x 1000 meter inde på stadion, jeg og 2 andre nappede dog lige en femte også :-) Det var modbydeligt varmt i dag og modbydeligt hårdt - var efter 4. og 5. interval meget tæt på at knække mig på de sidste 100 meter!!!! tider blev 3.07 - 3.06 - 3.03 - 3.01 og 3.03, havde inden passet planer om at løbe med snit på 3.10 så der blev altså løbet en del hurtigere end planlagt, men sådan er det vel når man er så mange der løber og presser hinanden.... vi var endda så heldige at vi havde Morten Fransen med som cykel pace... jo jo man kan snildt cykle på en atletik bane!!! vi afjoggede små 6 km så i alt knap 15 på dagen... super træning som var super hårdt. Udfra dagens interval pas kan jeg konstatere, at jeg halter lidt efter dem fra træningsgruppen, som har gjordt en del mere ud af korte intervaller - meennn modsat dem har jeg nok lidt mere udholdenhed så det udligner sig når vi kommer ud på de lidt længere distancer, det kunne måske være et fokus punkt jeg burde arbejde mere med i min træning, men gider bare generelt ikke det der korte spurt intervaller (200 og 400 meter). så det bliver nok ikke i den her bane sæson......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar