fredag den 25. maj 2012

Træning 25. maj 2012

Fysisk: kl. 12.00, 26 km (Langtur)
Generelt: Så fik jeg sidste lang "Langtur" i benene inden det går løs til Aarhus City halvmarathon næste søndag - valgte så at løbe turen på det værst tænkelige tidspunkt i forhold til varmen og solen i dag, så det var en temmelig varm omgang, men det luftede heldigvis lidt nede omkring engsøen, så det var ikke så slemt. jeg havde planlagt 4 x engsøen i roligt tempo, ca omkring 4.20 i snit. men følte mig pisse godt løbende da jeg kom igang, så de 26 km endte med at blive logget i bogen med 4.06 m/km i snit, de første par kilometer og de sidste 4-5 stykke blev løbet lidt langsomt som op og ned jog, så resten er altså blevet løbet væsentligt hurtigere, og havde i hvert fald 10 til 12 km med et tempo omkring ca. 3.50 i snit, så det har altså udover længden også været en ganske god tur hvad angår tempoet. er lidt øm i benene her umiddelbart bagefter - men resten af weekenden bliver også med moderat mængde og tempo, da jeg skal på noget hyttetur - så det passer meget godt :-) men alt i alt et fantastisk træningspas i fantastisk sommervejr... LOVE IT!!!!!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar