tirsdag den 22. maj 2012

træning 22. maj 2012

Vægt: 74,2 kg
Fysisk: kl. 17.00, 15.5 km (Tærskel intervaller)
Generelt: Så var det blevet tid til fællestræning med 1900, havde besluttet at jeg ville løbe nogle lange intervaller enten 2 eller 3000 x 3, alt efter hvad nogle af de andre fra gruppen var klar på. vi var 4 - 5 stykker som blev enige om 3 x 2400 meter i omkring 3.20 m/km tempo. Det var dog voldsomt varmt inde på stadion i dag, så træningen blev løbet i bar overkrop - så der var kogte spagetthi overkroppe/arme til fri skue for forbi passerende i dag :-) første interval blev løbet på 7.51 (3.16 pr km) det gik ganske fint og samarbejdet fungerede fint og vi skiftedes til at trække. det viste sig dog på andet og tredje interval, at jeg var den med klart mest overskud, så jeg løb stort set alene på disse to.... 2. interval blev logget i 7.55 (3.18 m/km) og 3. på 7.59 (3.20 m/km). selvom tempoet var lidt nedadgående er jeg mere end tilfreds med dagens træning, da jeg som skrevet stort set selv måtte trække læsset på de sidste 2  intervaller. Alt i alt et super pas som dog føltes væsentlig hårdere end normalt - hvilket uden tvivl skyldes varmen. samlet fik jeg en mængde på 15,5 km, heraf 3 km opvarmning og 5 km nedjog ca i 4.15 tempo.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar