tirsdag den 15. maj 2012

Træning 15 maj. 2012

Morgen
Vægt: 74,9
Fysisk: kl. 07.00, 7 km (restitutions løb)
Genrelt: Morgens træning blev løbet efter en nattevagt, følte mig bestemt ikke oplagt og havde egentlig ikke lyst til at løbe, men jeg skulle til fys kl. 09.20, så havde lige et par timer jeg skulle have slået ihjel inden, så derfor "tvang" jeg mig selv ud og futte en rolig tur. det blev i alt til 7 km på enner mark og omegn i Horsens tempoet var ca omkring 4.50 m/km, så altså en god gang restitution - jeg lavede dog lidt lette kordinations øvelser undervejs, så det var ikke bare lal og afslapning det hele :-)
Aften
Fysisk: kl. 17.00, 13 km (Vo2 max intervaller)
Generelt: Så stod den atter på fællestræning med 1900' efter en gang opvarmning i skoven på ca 4 km, stod den på interval træning på Århus Stadion, da der havde været klubmesterskaber på 10 km i går var fremmødet ikke så stort og halvdelen af dem som kom skulle bare løbe tur. men jeg fik da selskab på intervallerne af Jim W og Anders Lade, hvilket er 2 løbere som jeg stort set er på samme niveau med - så det var et ganske godt makkerskab. vi løb 800-1000-2000-1000-800 meter med 2 min pause imellem. tempoet var ca 3.10 dog 3.15 på 2000'eren.
Selvom jeg inden træning ikke følte mig klar - gik det super godt, og vi fandt ind i et rigtig godt samarbejde hvor vi skiftedes til at trække en runde af gangen, så det var pisse godt.... det er altså bare en super fed fornemmelse af løbe på det røde underlag på stadion i lette sko..... man er jo flyvene, hehe - det føles i hvert fald sådan :-) der var iøvrigt stor aktivitet på stadion i dag, så vi besluttede at afjogge der inde også. Generelt en god træningsdag, hvor jeg ikke har følt mig specielt oplagt til nogen af passene, men specielt aften passet endte med at være super godt. herudover er det vist første gang i flere måneder jeg har haft dobbelt pas... regner ikke med at det er noget som jeg vil til at kører fast med de næste par måneder. planlægger først at tage hul på det igen i august og frem hvor den komme til at stå på marathon specifik træning og deraf nogen flere kilometer. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar