mandag den 12. december 2011

Træning 12. december 2011

Morgen
Fysisk: Kl. 05.30, 11 km (Varighedsløb)
generelt: blev løbet på bånd inden jeg skulle på jobs, de 11 km blev løbet med 15 kmt. en ganske udemærket morgen træning, på trods af at jeg havde sovet af helvede til i nat og er blevet møg snottet.

Aften
Fysisk: Kl. 22.30, 20 km (Varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet hjemme i Århus, efter en alt for lang arbejdsdag med mega snot tud :-( var absolut ikke på toppen så valgte at tage en lang og rolig tur, og løb derfor med 14 kmt.... som jeg nok ikke længere kan overraske med, så prioritere jeg mængde fremfor fart i øjeblikket.... så det var vigtigt at få logget de ca 30 km da jeg gerne skulle runde 150 denne uge, og allerede nu kan sige jeg bliver tidspresset i weekenden. men altså mængde mæssigt en god start på ugen, så krydser jeg finger for at jeg snart er helt frisk igen så jeg kan få lidt tempo på også....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar