fredag den 30. december 2011

Træning 30. december 2011

Morgen
Fysisk: Kl. 05.35, 9 km (Varighedsløb)
Generelt: Dagens første plads blev løbet i fængslet, havde overnattet der nede og skulle møde igen på en formiddagsvagt, derfor det tidlige tidspunkt. de 9 km blev løbet med 14,5 kmt. udemærket træning, dog lidt øm i balle og baglår.

Eftermiddag

Fysisk: Kl. 16.15, 15 km (progressivt let tempo)

Generelt: Dagens andet pas blev løbet hjemme i Århus på bånd, de 15 km blev løbet som en progressiv let tempo tur, med et samlet snit på 3.52 m/km. tempo og kvalitets mæssigt en rigtig god træning, men er stadig jævnt øm i den ene balle og baglåret. Kan godt mærke at jeg har presset mig selv rigtig hårdt indtil videre denne uge, mængden har indtil videre ikke ligget markant over de øvrige uger i december, men har arbejdet jævnt meget og har måttet træne på nogle mærkelig tidspunkt - hvilket er gået udover den sindsyg vigtige nattesøvn hvor restitutionen gerne skulle foregå, herudover har kosten måske ikke været den sundeste ugen igennem. er dog ikke i tvivl om jeg nok skal nå mine 180 km, trods lidt ømhed - har dog en dejlig 30 km tur i vente 1. januar hvis det skal indfries - så det er bare dejligt :-) Men kan i hvert fald konkludere, at hvis jeg fremover skal have uger på plus 170 km, så dur det ikke at jeg samtidig har en arbejdsuge på +45 timer og æder som en teenager, som lige er flyttet hjemmefra og aldrig har lært at lave mad..... kosten og søvnen er åbenbart rimelig vigtig, surprice!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar