fredag den 9. december 2011

Træning 9. december 2011

Fysisk: kl. 16.30, 28 km (lang udholdenhed)
Generelt: Dagens pas blev løbet sidst på eftermiddagen, jeg havde været på natarbejde og stod først op ved 14 tiden. mit helbred var i løbet af nattevagten begyndt at skrænte lidt, og da jeg gik i seng i morges var jeg bestemt ikke på toppen og havde voldsom hovedpine samt lidt ondt i halsen. så da jeg tog ned i træningscenteret her i eftermiddags var jeg meget meget i tvivl om hvad træningen vil byde på, havde på forhånd sagt til mig selv, at jeg vil tage en kilometer af gangen, og stoppe hvis jeg fik det dårligt. jeg lagde ud med 14 kmt og det var som om, at for hver kilometer der gik fik jeg det bedre og bedre.... så endte med at få samtlige 28 planlagte kilometer i bogen og de sidste 14 endda med 15 kmt. om træningen så har været sund for kroppen - skal jeg ikke gøre mig klog på. men har det nu her sidst på aften ok, selvom jeg stadig ikke er på toppen.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar