mandag den 26. december 2011

Træning 26. december 2011

Fysisk: kl. 22.30, 25 km (Varighedsløb)
Generelt: Så blev der taget hul på en ny uge, havde valgt at give det en chance med løbet igen. var dog ikke specielt optimistisk da jeg havde ondt/Spændte i en sene på ydersiden af foden. men da jeg først kom igang forsvandt det mere og mere..... kunne dog konstant mærke det under hele træningen - dog ikke mere end at jeg mente det var forsvarligt at fortsætte. Så jeg endte med at få logget 25 km med snit på 4.08 m/km, hvilket jeg er rigtig godt tilfreds med da planen siger jeg skal nå 180 km denne uge... meeennnn nu må vi se hvordan ugen forløber, da helbredet kommer i første række :-) men som sagt udemærket træning i dag og ugen er igang - bliver dog spændende at se hvordan foden har det i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar